התמודדות עם שינויים בגיל השלישי

התמודדות עם שינויים בגיל השלישי

שתי הנחות יסוד מונחות לפנינו:
א. ככל שהולכים ומתבגרים קשה יותר להתמודד עם שינויים.
ב. ככל שהולכים ומתבגרים יש צורך גובר ועולה להתמודד עם שינויים.

השאלה הנשאלת היא  כיצד ניתן לחבר את שני המשפטים הלכאורה סותרים הללו ולהתמודד עם שינויים בגיל השלישי.
ישנם שינויים אשר אנשים בוחרים בהם, מנהלים אותם ויוצרים באמצעותם מציאות חדשה כגון: שינוי במבנה המשפחתי, שינוי סביבת המגורים ועוד ואילו ישנם שינויים הנכפים עלינו ללא שליטה כגון: אובדן בן/בת הזוג, שינוי בחדות החושים, שינוי ביכולות הקוגניטיביות ועוד. בכל אחד מהמצבים הללו חשוב להיות מודעים לשינוי, ללמוד כיצד לנהל אותו, להבין אילו חסמים מונעים את ההתמודדות עם השינוי ואילו כלים עומדים לרשותנו.

בהרצאה יחשפו מאחורי הקלעים של תהליכי קבלת ההחלטות בגיל המתבגר, נתרגל את היכולת לסגל דפוסי חשיבה חדשים, נחשף לעוצמתה של הסביבה ונסגל דרכי פעולה מיטביים בתקופות של שינוי. הרצאה חשובה, מרתקת ומעניינת המקנה לגיטימציה לרגשות, לדילמות ולהתמודדויות הייחודיות המאפיינים את הגיל השלישי. היא מספקת תשובות לשאלות יומיומיות, כח ומוטיבציה עם חיוך ורגשות נעימים.

קהל היעד

אנשים פרטיים בגיל השלישי והרביעי, דיירים בדיור מוגן וצורכי תרבות במוסדות התרבות השונים.

הדרך

בשילוב של הנאה וחיוך עם מחקרים מדעיים נרקמת חוויה חשובה, מעניינת ומרתקת. המשתתפים יחשפו אל מאחורי הקלעים של תהליכי קבלת ההחלטות בגיל המתבגר, יתרגלו את היכולת לסגל דפוסי חשיבה חדשים, יחשפו לעוצמתה של הסביבה ויסגלו דרכי פעולה מיטביים בתקופות של שינוי.

המטרה

הרצאה חשובה המקנה לגיטימציה לרגשות, לדילמות ולהתמודדויות הייחודיות המאפיינים את הגיל השלישי. היא מספקת תשובות לשאלות יומיומיות, כח ומוטיבציה עם חיוך ורגשות נעימים.

איילת גינזבורג
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה

לקוחות מספרים

דילוג לתוכן