מבצע סבא סבתא

מבצע סבא סבתא

סבתאות הוא תפקיד מורכב, רגיש, מעניין ומאתגר.
הרבה מאוד גורמים קשורים בו ואליו, הוא טומן בחובו הרבה רגישות, הליכה בין הטיפות, אהבה, לעיתים אף אכזבה.

הסבתאות במאה זו שינתה את פניה ושינוי מטבעו מייצר הרבה מאוד סימני שאלה, קונפליקטים פנימיים, חוסר הסכמות ומחייב תיאום ציפיות.

ההרצאה "מבצע סבא סבתא" עוסקת במאפיינים הייחודים של סבים וסבתות מודרניים אשר הקימו בעל כורחם חברת סטארט-אפ המחייבת אותם להגדיר מחדש את תפקידם. הרי הם לא רק סבא וסבתא הם גם סבא וסבתא. ההגדרה המחודשת מעלה שאלות רבות כגון: האם כל גורמי המשפחה מגדירים את התפקיד באותו האופן, כיצד מצליחים לשלב בין העזרה לילדים לבין הצורך והבחירה לצקת תוכן נוסף בחיים, כיצד מתמודדים עם הקשר השונה עם הנכדים השונים מה הקשר בין טכנולוגיה ומשפחה ועוד.

ההרצאה "מבצע סבא סבתא" הינה הרצאה מרתקת, מעניינת, חווייתית וחשובה המשלבת דוגמאות מחיי היום יום לצד מסרים בעלי ערך מוסף גבוה וקבלת כלים פרקטיים להתמודדות עם העצמי ועם התא המשפחתי.

קהל היעד

סבים וסבתות מודרניים ואנשי מקצוע הבאים במגע עם אוכלוסייה זו

הדרך

בשילוב של הנאה וחיוך עם מחקרים מדעיים נרקמת חוויה חשובה, מעניינת ומרתקת. המשתתפים יחשפו אל ההגדרות המחודשות של סבתאות מודרנית, המורכבות שהן יוצרות והצגת פתרונות וכלים ליישום.

המטרה

הרצאה חשובה המקנה לגיטימציה לרגשות, לדילמות ולהתמודדויות הייחודיות המאפיינים את הסבתאות המודרנית. היא מספקת תשובות לשאלות יומיומיות, כח, מוטיבציה וכלים פרקטיים להתמודדות עם העצמי ועם התא המשפחתי.

איילת גינזבורג
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה

לקוחות מספרים

דילוג לתוכן