שקרים רבותיי שקרים

שקרים רבותיי שקרים

לא נעים להודות אך כולנו משקרים במהלך חיינו:
נותנים מחמאה שלא לגמרי התכוונו אליה, מבטיחים שהבדיקה לא תכאב, מספרים ששלחנו את המייל אך שכחנו…

שקר ורמאות הם חלק בלתי נפרד ממארג החיים של החברה האנושית.  אנחנו חייבים להאמין כדי לשרוד אך אנו גם חייבים לשקר כדי לשרוד ובו בזמן גם להרגיש אנשים בעלי מצפון ומוסר.

בהרצאה מרתקת (באמת מרתקת. אני כותבת אמת…) על שקר, אמת ומוסר בחיינו נגלה את הקשר בין ג'יימס בונד לשקרים היסטוריים, נשאל באילו מצבים אנו משקרים יותר ומדוע עלינו לשמוח כאשר ילדינו הקטנים משקרים. בנוסף, נחשף לדינמיקה שבין אמת, שקר מצפון ומוסר, נגדיר את המצבים בהם קל לרמות אותנו ונכיר את המנגנון המאפשר לנו לבצע שיפוטים מוסריים. אני מזמינה אתכם.ן ליהנות ממסע אינטלקטואלי מרתק, סוחף, ייחודי ומעניין. מסע אל עצמנו ואל החברה האנושית כולה. 

קהל היעד

אנשים פרטיים, חברות וארגונים. ההרצאות מותאמות אישית לכל לקוח בהתאם לתחום העיסוק, מטרת האירוע והנושא.

הדרך

בשילוב של הנאה וחיוך עם מחקרים מדעיים נרקמת חוויה חשובה, מעניינת ומרתקת. התוכן מוגש בצורה אקטיבית באמצעות חידות, פעילויות והתנסויות בשילוב מצגת וקטעי וידאו מזירות חיים שונות, מגוונות ורלוונטיות היוצרות מסע אינטלקטואלי בעל ערך מוסף גבוה.

המטרה

באמצעות עיצוב תהליכים מרתקים ואיכותיים המציבים מראות, סימני דרך ותמרורים המשתתפים נחשפים לדרך בא אנו חושבים ופועלים וזוכים בכלים יישומיים במטרה להשפיע על חיינו האישיים והמקצועיים.

איילת גינזבורג
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה

לקוחות מספרים

דילוג לתוכן