לדבר בלי לומר מילה

שפת גוף לדבר בלי לומר מילה

שמתם לב איפה נמצאות הידיים שלכם כשאתם מדברים?
האם אתם יודעים מתי משקרים לכם?
עד כמה אתם מצליחים להתאים מסר מילולי לשפת הגוף?

שפת הגוף היא השפה השימושית, העתיקה והמדוברת ביותר בעולם. היא מספרת את כל מה שאנו רוצים לספר אך היא מספרת גם את כל מה שאנו לא רוצים לספר. כאשר מודעים לה ויודעים לפרש אותה נכון היא מספקת מידע רב, שימושי וחושפני על העומד מולנו ועל עצמנו. היא מהווה מראה ברורה של הרגשות שלנו וכאשר נדע להשתמש בה נכון נוכל באמצעותה להשפיע ולשנות את הרגשות, המעשים וההישגים בחיינו. כוחה, יכולותיה והבנתה של שפת הגוף מהווים כלים משמעותיים בחיינו.
בהרצאה מרתקת, מעניינת וסוחפת נחשף לכוחה של שפת הגוף, כיצד היא מעבירה מסרים ומאפשרת לייצר כימיה. נבחן את הקשר בין שיווק ושפת גוף, השימוש בה בשדה הפוליטי, כוחה בשיווק ויחסים בין אנשים. עם הרבה הומור, קריצה לנעשה סביבנו וסקרנות גדולה נבין כיצד ניתן לעשות בה שימוש נכון  ככלי בסיסי באינטראקציה בין אנשים.

קהל היעד

אנשים פרטיים, חברות וארגונים. ההרצאות מותאמות אישית לכל לקוח בהתאם לתחום העיסוק, מטרת האירוע והנושא.

הדרך

בשילוב של הנאה וחיוך עם מחקרים מדעיים נרקמת חוויה חשובה, מעניינת ומרתקת. התוכן מוגש בצורה אקטיבית באמצעות חידות, פעילויות והתנסויות בשילוב מצגת וקטעי וידאו מזירות חיים שונות, מגוונות ורלוונטיות היוצרות מסע אינטלקטואלי בעל ערך מוסף גבוה.

המטרה

באמצעות עיצוב תהליכים מרתקים ואיכותיים המציבים מראות, סימני דרך ותמרורים המשתתפים נחשפים לדרך בא אנו חושבים ופועלים וזוכים בכלים יישומיים במטרה להשפיע על חיינו האישיים והמקצועיים.

איילת גינזבורג
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה
שפת גוף לדבר בלי לומר מילה

לקוחות מספרים

דילוג לתוכן